П'ятниця, 28 липня 2017
Головна Споживачам Співпраця з ОСББ

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 zhujko images-3 23-07-2014 dsc 0083 dsc-2

images 12        

      554-000 Call-центр  КП  "Житомиртеплокомуненерго".   Цілодобово - 554-000

 

 

images 17   

      КП "Міський інформаційний центр" Житомирської міської ради.

      Дзвоніть цілодобово !  15-80, (0412)481-481.  Є проблема - є відповідь !

 


 

Співпраця з ОСББ  Електронна адреса
Написав Administrator   
Вівторок, 07 червня 2016 15:07

  

Пам’ятка споживачу, щодо створення ОСББ

 

1. Вимагати проектно-виконавчу документацію у балансоутримувача, на будинок в якому створюється ОСББ (акти, паспорта, акти-розмежування, схеми інженерних мереж);

 

2. У відповідності до чинного законодавства оформляти протоколи зібрання про створення ОСББ, вибори голови, реєструвати названі протоколи в управлінні муніципального розвитку ЖМР, надавати в адресу КП «ЖТКЕ»;

 

3. У відповідності до «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду» вимагати у попереднього балансоутримувача:

 

- Промивку в/б системи опалення;

 

- Гідравлічного випробування;

 

- Ревізію грязевиків (механічна, хімічна очистка);

 

- Установки  повірених манометрів, термометрів;

 

- Ревізію воздухозбірників;

 

- Ізоляцію трубопроводів;

 

- Утеплення дахових та підвальних приміщень;

 

- Утеплення – установку подвійних дверей;

 

- В разі відсутності опалення під’їздів (східцевих  клітин), вимагати його  відновлення.

 

 1. Підвальне приміщення має бути прибраним (без сторонніх речей, не захаращене, без можливості доступу в нього стороннім особам);

 

 2. На дверях елеваторного вузла (теплового пункту) має бути табличка з написом, що там знаходиться, ПІБ відповідальної особи, контактний телефон, № - квартири де знаходяться ключі);

 

3. В тепловому пункті мається бути схема та інструкції;

 

4. В адресу нашого підприємства своєчасно надавати інформацію про зміну опалювальної площі, зміни в складі прописаних осіб, зміни власників квартир.

 

5. В разі відсутності в штатному розкладі ОСББ навченого і кваліфікованого обслуговуючого персоналу (слюсарів, електриків, тощо) укласти угоду на співпрацю з організацією яка має відповідний персонал і досвід роботи по експлуатації і обслуговуванню житлових будинків.

 

6. Укласти договір про співпрацю з КП «ЖТКЕ» в наданні громадянам міста послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання (згідно затвердженого переліку документів, надається в додатку).

       

Розробив:

 

Начальник теплової інспекції КП «ЖТКЕ»

 

                                                                                                     Бондарчук Б. А.

   

Тел.: 22-98-08

 

(093)-220-93-14

  

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

___________________

 

___________________

 

___________________

 

___________________

     

Перелік документів, які надаються ОСББ для співпраці з КП “Житомиртеплокомуненерго” ЖМР

   

         Для укладання договору про співпрацю надаються наступні документи:

 

1. Установчі документи (копія статуту, документ про реєстрацію ОСББ);

 

2. Документ, в якому засвідчується право підписанта на укладання та підписання договорів (як правило голова ОСББ);

 

3. Інвентарна справа будинку (технічна документація);

 

4. Акт приймання — передачі будинку ОСББ;

 

5. Банківські реквізити та контактні данні;

 

6. Підписаний Договір про співпрацю.

   

При наявності в будинку приміщень юридичних осіб (офіси, магазини, тощо)

   

1. Документ, що засвідчує право власності на приміщення;

 

2. Інвентарна справа;

 

3. Копії установчих документів;

 

4. Банківські реквізити та контактні данні.

   

Для початку опалювального  сезону:

   

1. Виконати підготовчі роботи до опалювального сезону;

 

2. Оформити паспорт на житловий будинок;

 

3. Отримати Акт стану готовності теплового господарства до роботи в опалювальний період. ( Згідно Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики України,  Міністерства житлово-комунального господарства України  10.12.2008  N 620/378)

       

Юридичний відділ                         ___________________________________

   

Відділ збуту                                    ___________________________________

   

Теплова інспекція                           ___________________________________

 

 

 

 

 

 

Договір

 

про співпрацю в наданні громадянам міста послуг з централізованого

 

опалення та гарячого водопостачання

   

м. Житомир                                                                    «____»__________201_ р.

   

Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради, в особі директора Рогожина Дмитра Володимировича, який діє на підставі Статуту, далі «Теплопостачальна організація», з однієї сторони, та балансоутримувач/власник будинків ______________________________________________________________________ ______________, в особі __________________________________________, який діє на підставі Статуту, далі «Житлова організація» з другої сторони, уклали цей договір про нижче викладене:

   

1. Предмет договору

   

1.1 Всвоїй діяльності «Теплопостачальна» і «Житлова» організації керуються Законом України «Про житлово-комунальні послуги», Законом України «Про теплопостачання», Правилами підготовки теплових господарств до опалювального періоду, Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж, іншими чинними нормативно-правовими документами.

 

1.2 За цим Договором «Теплопостачальна» і «Житлова» організації зобов’язуються спільно забезпечувати надання якісних послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання споживачам, відповідно до своїх функцій і повноважень.

 

1.3 «Теплопостачальна організація» забезпечує утримання, виконує технічне обслуговування і ремонт зовнішніх мереж гарячого водопостачання  та теплових мереж, обладнання котелень і теплових пунктів.

 

1.4 «Житлова організація» забезпечує утримання, виконує технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж опалення та гарячого водопостачання.

 

1.5 Межею експлуатаційної відповідальності між «Теплопостачальною організацією» і «Житловою організацією» по утриманню, технічному обслуговуванню і ремонту теплових мереж та мереж гарячого водопостачання є зовнішній зріз стіни будинку (окрім транзитних трубопроводів). В разі зміни балансової належності вузла обліку теплової енергії та/або теплового пункту житлового будинку межа експлуатаційної відповідальності визначається за узгодженням сторін договору окремою додатковою угодою до даного договору.

   

2. Обов’язки та права «Житлової організації»

 

2.1. «Житлова організація» зобов'язана:

 

2.1.1. Своєчасно забезпечувати підготовку житлових будинків та внутрішньобудинкових інженерних мереж опалення і гарячого водопостачання до експлуатації в осінньо-зимовий період, відповідно до вимог  Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду.

 

2.1.2. Утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж опалення та гарячого водопостачання, вживати заходів щодо попередження та ліквідації аварійних ситуацій, своєчасного усунення порушень кількісних і якісних показників надання послуг у терміни, визначені законодавством.

 

2.1.3. Повідомляти «Теплопостачальну організацію»:

 

- про зміни загальної площі квартир, зміни кількості мешканців в квартирах, власників житлових приміщень;

 

- про виявлені технічні несправності внутрішньобудинкових мереж опалення, гарячого водопостачання або аварійні ситуації.

 

2.1.4. При встановленні факту технічної несправності внутрішньобудинкових систем, опалювальних приладів тощо, що зумовило ненадання чи неякісне надання послуг централізованого опалення, гарячого водопостачання, сторони спільно проводять обстеження внутрішньобудинкових теплових мереж для з'ясування причин погіршення тепло-, водозабезпечення із складанням двостороннього акта обстеження.

 

2.1.5. Фіксувати звернення громадян (претензій споживачів) щодо ненадання чи надання не в повному обсязі послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання. Спільно з «Теплопостачальною організацією» складати та підписувати акти-претензії споживачів відповідно до встановленого законом порядку.

 

2.1.6. В разі виявлення квартир в житлових будинках, власники яких самовільно:

 

- встановили автономне опалення, відрізались від внутрішньобудинкових мереж централізованого теплопостачання;

 

- змінили, шляхом добудов, опалювальну площу; збільшили загальну площу квартири, опалення якої здійснюється від внутрішньобудинкових мереж централізованого теплопостачання та самовільно змінили площу нагріву опалювальних приладів або схему їх підключення;

 

повідомляти про дані факти «Теплопостачальну організацію» та складати підтверджуючі документи, відповідно до вимог чинного законодавства.

 

2.1.7. Своєчасно усувати перетоки холодної води в систему гарячого водопостачання через несправні «змішувачі».

 

2.1.8. Забезпечити відповідність внутрішньобудинкової системи опалення та гарячого водопостачання чинним нормативно-правовим документам та проекту будинку.

 

2.1.9. Забезпечити збереження вузлів обліку теплової енергії.

 

2.1.10. Для зняття показників лічильників споживання теплової енергії сприяти вибору відповідальної особи від житлового будинку (старшого будинку).

 

2.1.11. Забезпечити експлуатацію (при наявності на балансі) теплових пунктів згідно діючих Правил та норм.

   

2.2. «Житлова організація» має право:

 

2.2.1. Контролювати якісні показники теплоносія та гарячої води, що надходять до житлових будинків (тиск в мережах та температуру), обсяги теплової енергії та гарячої води, при умові наявності приладів обліку (повірених манометрів, термометрів) на вводах в житлових будинках.

   

3. Обов’язки та права «Теплопостачальної організації»

 

3.1.  «Теплопостачальна організація» зобов'язана:

 

3.1.1. Своєчасно виконувати підготовку теплового господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період, відповідно до вимог Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду.

 

3.1.2. Постійно проводити технічне обслуговування та ремонт тепловикористовуючого обладнання, зовнішніх теплових мереж та мереж гарячого водопостачання до житлових будинків; оперативно ліквідовувати аварійні ситуації, які пов’язані з витоками теплоносія або гарячої води з зовнішніх теплових мереж.

 

3.1.3. Якісно та в повному обсязі відновлювати благоустрій ділянок прибудинкових територій, де проводився ремонт теплових мереж або мереж гарячого водопостачання.

 

3.1.4. У встановленому порядку повідомляти «Житлову організацію» про технічні несправності та/або аварійні ситуації, які можуть призвести до припинення надання послуг чи зниження їх якісних параметрів (температури, тиску в мережах).

 

3.1.5 Проводити у встановленому порядку відповідні перерахунки розміру плати за послуги з опалення або гарячого водопостачання  в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості, в наслідок  порушення чи невиконання своїх зобов'язань.

 

3.1.6. Брати участь у спільному обстеженні внутрішньобудинкових мереж для з’ясування причин погіршення тепло- водозабезпечення, оформляти претензії споживачів шляхом складання та підписання актів-претензій відповідно до вимог законодавства.

 

3.1.7. Відшкодовувати «Житловій організації» витрати електроенергії,  пов’язані з транспортуванням тепла (насосні групи, індивідуальні теплові пункти, які знаходяться на балансі «Теплопостачальної організації»), згідно показників приладів обліку електроенергії.

   

3.2. «Теплопостачальна організація» має право:

 

3.2.1. Перевіряти стан внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання, параметри теплоносія на опалення та гаряче водопостачання в внутрішньобудинкових мережах, та показники приладів обліку теплової енергії на вводах в житловий будинок за участю представників «Житлової організації».

 

3.2.2. Безперешкодного доступу до приміщень будинків «Житлової організації» для виявлення порушень роботи, несправностей технологічного обладнання, проведення технічного огляду, перевірки показників приладів обліку тощо.

 

3.2.3. Припиняти подачу теплоносія на внутрішньобудинкову систему опалення та/або гарячого водопостачання в разі несвоєчасної ліквідації причин витоку теплоносія чи несанкціонованого втручання в роботу системи.

   

4. Відповідальність сторін та порядок вирішення спорів

 

4.1. Усі правовідносини, що виникають, або можуть виникнути між «Теплопостачальною організацією» і «Житловою організацією» регулюється чинним законодавством України та цим Договором.

 

4.2. За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань, порушення умов даного Договору сторони несуть відповідальність в порядку передбаченому чинним законодавством України та цим договором. За порушення умов даного договору винна сторона відшкодовує спричинені збитки, в порядку передбаченому чинним законодавством та цим договором.

 

4.3. Розбіжності і спори, які виникають з цього Договору або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом проведення переговорів, укладенням додаткових угод або у судовому порядку.

 

4.4. За понад нормативні витрати мережної води, вилив її з внутрішньобудинкових мереж та обладнання, «Житлова організація» сплачує її вартість «Теплопостачальній організації», згідно розрахунку «Теплопостачальної організації».

   

5. Строк дії договору.

 

5.1. Цей Договір між «Теплопостачальною організацією» і «Житловою організацією» укладається строком на один рік і вступає в силу з дня його підписання обома сторонами. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність перегляду.

 

5.3. Зміни та доповнення до цього Договору можуть бути внесені тільки за згодою сторін, які оформляються додатковою угодою до нього.

 

5.4. Договір складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу.

   

6. Юридичні адреси та реквізити сторін

       

 

«Теплопостачальна організація»

 

КП «Житомиртеплокомуненерго»

 

Житомирської міської ради

 

10014 м. Житомир, вул. Київська, 48,

 

т. (0412) 47-19-30

 

ЄДРПОУ 35343771

 

ІПН 353437706255

 

Свідоцтво платника ПДВ № 100246681

   

Директор ______________ Д.В.Рогожин

    

  

«Житлова організація»

 

           ________________________________________________________________________

 

_____________________________________________________________/                     /

   

   

 

 

 

 

 

ПАСПОРТ

 

готовностідороботивопалювальний

 

період______/_______року

 

будинкуN__________

 

         повул.(просп.,пров.)_______________________________________________

 

Комісіявскладі:

 

Голова-начальникЖЕО___________________________________________

 

Членикомісії-головнийінженер____________________________________

 

майстерЖЕО_____________________________________________________

 

спеціалістпо роботізнаселенням___________________________________

 

представник теплопостачальника___________________________________

 

провелаогляд   будинку   для   визначення   його  готовності  до експлуатаціївзимовихумовахівстановила:

 

Будинокмає_____квартиріззагальноюжитловоюплощею____кв.м.

 

1.Покрівля

 

1.Площапокрівлі________кв.м,матеріалпокрівлі___________________

 

2.Наявністьістанпарапетнихогорож_______________________________

 

3.Правильністьприляганняпокрівлідодимовихтрубіпарапетів ______________________

 

4.Наявністьдірісвищівупокрівлі________________________________

 

5.Станфальцівігребенів________________________________________

 

6.Станпокриттяпокрівлі________________________________________

 

7.Наявністьсміттянадахутаужолобах___________________________

 

8.Станводостічнихтруб_________________________________________

 

2.Горище

 

1.Матеріалгорищногоперекриття________________________________

 

2.Товщинаістантеплоізоляціїтрубцентральногоопалення _________________________

 

3.Утепленняз'єднаньіприладівцентральногоопалення_____________________________

 

4.Кількістьслуховихвікон____,  зяких  обладнано  жалюзійними ґратами________шт.

 

5.Наявністьвитяжокізгорищанадах___________________________

 

6.Станвхіднихдверейнагорище(щільністьприкриття)______________________________

 

3.Сходи

 

1.Станпараднихдверейтанаявністьпружин_____________________

 

2.Наявністьістанподвійнихвіконнихрам________________________

 

3.Справністьзасклення_________________________________________

 

4.Станпериліпоручнів________________________________________

 

4.Підвал

 

1.Станвхіднихдверейіспуску_________________________________

 

2.Станіматеріалзашпаровуванняназиму  продухів  у  зовнішніх______________________

 

3.Стан    підвалу   (затоплюваність,   захаращеність)   і   його використання______________

 

4.Стан  трубопроводів,  що   проходять   у   підвалі   (ревізії, з'єднання,опалення)___________________________________________________________________________________

 

5.Наявністьводомірноговузла,зручністьпідходудонього______________________________

 

5.Інженернеобладнання

 

1.Станвнутрішньоговодопроводу  (безперебійність  подачі  води, справністьводопідкачок)___________________________________________________________________________________

 

2.Станвнутрішньоїканалізації_________________________________

 

3.Станмережгарячоговодопостачання___________________________

 

4.Стан  мереж  центральногоопалення(забезпеченняобігрівувсіх приміщень)___________________________________________________________________________________

 

5.Стан  внутрішньобудинкових  електричних  мереж  (відповідність категорії  знадійностіелектропостачаннятанавантаженьабонентів технічнимпараметрам  внутрішньобудинкових  мереж),   комутаційних апаратів  та  апаратівзахисту,  забезпечення  електроосвітленням номерного   ліхтаря,   арочного   проїзду,   місця    установлення сміттєзбірників,  усіх  вхіднихдверей,  сходовихкліток,  горищі підвалів___________________________________________________________________________________

 

6.Утепленнявсіхтрубопроводів,  щопроходять  у  неопалювальних приміщеннях___________________________________________________________________________________

 

7.Станмісцевоїкотельніаботеплоцентру______________________________

 

8.Очисткадимовихівентиляційнихканалів_____________________________

 

6.Прибиральнийіпротипожежнийінвентар

 

1.Кількість  прибиральної  площі  вулицііподвір'я______кв.м,

 

заготовленогопіскудляпідсипання  під  час  ожеледі  ____  куб.м

 

(норма-1куб.мна4тис.кв.м).

 

2.Данийбудинокобслуговує______двірників.

 

Маютьвнаявностіусправномустані:

 

скребки________________________шт.

 

лопати_________________________шт.

 

ломи__________________________шт.

 

мітли__________________________шт.

 

3.Забезпеченістьконтейнерами,бачкамиівідрами__________________________________________

 

4.Наявністьі  стан  протипожежного  інвентарю  (багри,  сокири, вогнегасникиіт.ін.)___________________________________________________________________________________

 

7.Дитячімайданчикиізовнішнійблагоустрій

 

1.Підготовленедозимиобладнаннядитячихмайданчиків

 

________________________________________________________________________________________

 

2.Підготовкадозимизеленихнасаджень  (підгортання,  утеплення стовбурівікоренів,очисткагазоніввідсміттяіт.д.)

 

________________________________________________________________________________________

 

3.Підготовкамайданчиківдлязаливанняковзанки_________________________________________

 

4.Стантериторійнаподвір'ї:

 

а)бетоннепокриття______________________________________________________________________

 

б)газони________________________________________________________________________________

 

Напідставі  наведених   даних   комісія   вважає,   що   будинок підготовленийдоексплуатаціївзимовихумовах

 

________________________________________________________________________________________

 

Паспортскладеновдвохпримірниках.

 

Головакомісії_____________________________________

 

Членикомісії:

 

Головнийінженер________________________________

 

Спеціалістпороботізнаселенням___________________

 

МайстерЖЕО___________________________________

 

Представниктеплопостачальника_________________

 

ПредставникДержавноїінспекції___________________

 

Особливізауваження:

 

_________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________

     

 

LAST_UPDATED2
 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.