П'ятниця, 28 липня 2017
Головна Міжнародні закупівлі SECO

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 zhujko images-3 23-07-2014 dsc 0083 dsc-2

images 12        

      554-000 Call-центр  КП  "Житомиртеплокомуненерго".   Цілодобово - 554-000

 

 

images 17   

      КП "Міський інформаційний центр" Житомирської міської ради.

      Дзвоніть цілодобово !  15-80, (0412)481-481.  Є проблема - є відповідь !

 


 

SECO  Електронна адреса
Написав Administrator   
Середа, 17 травня 2017 00:00

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОЦЕДУРІ

Пункти з позначкою * є обовязковими для заповнення

0.1                   Посиланнянадокумент*    -

0.2                   Тип Контракту/Тендеру*    Замовлення на поставку

0.3                   Тип тендерної процедури*Відкритий тендер

0.4                   Відповідністьвимогам

GATT/WTO                           Немає

0.5         Датапублікації                     17 травня,2017

1. Замовник

1.1 Офіційна назва та адреса замовника               Виконавчий комітет Житомирської міської ради. Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго»

                                                                       Житомирської Міської Ради,

вул. Київська 48, 10014, м. Житомир, Україна

 

Виконавчий орган, уповноважений         Виконавчий комітет Житомирської міської ради.

здійснювати закупівлю                               Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради

 

Місце розташування замовника          Україна

Організатор закупівлі                            Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради

До уваги:                                                Максим Жук, Владислав Желєзний

Адреса                                                    вул. Київська, 48, м. Житомир, Україна

Поштовий індекс                                   10014

Країна                                                     Україна

Телефон                                                  (+380)412 471933

Факс                                                        (+380) 412471 930

Електронна адреса                                Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду                                                

1.2 Заявки мають надсилатися

на наступну адресу:                                     вул. Київська, 48, м. Житомир, Україна,10014

Назва                                                       Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради

До уваги                                                 Максим Жук, Владислав Желєзний

Адреса                                                    вул. Київська, 48, м. Житомир, Україна

Пощтовий індекс                                   10014

Країна                                                     Україна

Телефон                                                  (+380)412 471 933

Факс                                                        (+380) 412 471 930

Електронна адреса                                Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ,   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

1.3 Останній строк письмових запитань23 липня, 2017

Примітки                                                Передтендерна зустріч та відвідування об’єктів відбудуться 06 червня, 2017 р.

Час     10:00 годин (місцевий час)

1.4 Строк подання пропозицій                        Дата   8 серпня, 2017

                                                                 Час     10:00 годин (місцевий час)

Офіційні вимоги                                                Відкриття тендеру відбудеться 8 серпня, 2017

о10:30 за місцевим часом

1.5 Тип замовника                                 Іноземна компанія

 

  1. Обєкти закупівлі

2.1 Тип замовлення на поставку          Закупівля та монтаж

2.2 Назва Проекту                                  Проект з енергоефективності в м. Житомир

2.3 Посилання (номер Проекту)                      -

2.4 Загальний словник Закупівель      CPV:09323000-9 Централізоване теплопостачання

2.5 Детальний опис продукту:

Контракт передбачає поставку твердопаливної (деревинна) установки з комбінованого виробництва тепла та електроенергії: ТЕЦ з органічним циклом Ренкіна (а саме: твердопаливна (деревинна) установка з комбінованого виробництва тепла та електроенергії (ТЕЦ) потужністю приблизно 0.89 – 1.2 мВт ел. і 4 – 7.1 мВт/год; рідкий теплоносій - термальне масло або гаряча вода) і все необхідне обладнання та апаратура, включаючи дизайн, інженерію, обладнання, закупівлю, транспортування, зборку, монтаж, гарантію якості, отрмання ліцензій/дозволів та згод, які вимагає Підрядник, введення в експлуатацію, випробування, навчання співробітників, документація та інші послуги.

Підрядник несе відповідальність за всі роботи, необхідні для забезпечення функціонування повної автономної електростанції, що забезпечує гарантований попит на тепло, чистий відпуск електроенергії ігарантований ККДта відповідає всім іншим основним вимогам, особливо в умовах обмеженого доступного простору.

Тривалість контракту: Початок – Вересень / Жовтень, 2017 р., Закінчення – Травень, 2019 р.

 

2.6 Місце поставки:                                Передбачається поставка Товарівна майданчик проекту Замовника: пров. 1-й Винокурний, 36a, Житомир, Україна, 10020, територія котельні РK-10. (Том. I: Розділ III: Тендерні дані, параграф 11.4 (a): «Місце доставки»).

2.7 Розподіл на лоти / декілька закупівель?               Немає

Який тип дублікату необхідно отримати?     -

2.8 Чи дозволені варіанти?                                           Ні

Примітки

2.9 Чи дозволені часткові пропозиції?                                   Ні

Примітки

2.10 Дата поставки                                                           Передбачається, що Контракт буде завершено протягом 21 місяця після вступу Контракту в силу

3. Умови

3.1 Загальні умови участі

Це запрошення до участі в Тендері відкрито та дійсне для компаній з усіх країн.

Процедура закупівлі буде відбуватися згідно зі Швейцарськими Правилами Закупівель, за виключенням вимоги того, що учасник має бути зареєстрованим в Швейцарії та вимоги дотримання Швейцарської доданої вартості.

3.2  Депозити / гарантії                         

Гарантія виконання робіт на суму в 10% від вартості Контракту, без ПДВ.

Двадцять відсотків (20%) Контрактної Ціни без ПДВ має бути виплачено як авансовий платіж.

Валюта гарантії виконання і гарантія авансового платежу - CHF (швейцарські франки).

Гарантії мають бути надані на адресуSECO.

 

3.3 Умови оплати                                 Метод і умови оплати, що має бути здійснена Підряднику за умовами цього Контракту:

 

  1. a)    Авансовий платіж: Двадцять (20) відсотків Контрактної ціни має бути виплачено протягом сорока п’яти (45) днів після отримання незаперечення SECOщодо підписаного Контракту, і надання інвойсу та гарантії авансового платежу, виданого на користь SECO;
  2. b)    Після доставки:Cорок (40) відсотків Контрактної ціни має бути виплачено протягом сорока п’яти (45) днів після надання інвойсу та після дати Прийняття поставки Товарів на складі Замовника безпосередньо на місці. 
  3. c)    Після завершення: Тридцять (30) відсотків Контрактної ціни має бути виплачено протягом сорока п’яти (45) днів після завершення і надання інвойсу, схваленого "Сертифікатом про завершення", виданим Менеджером проекту після консультації з Замовником.
  4. d)    Після вводу в експлуатацію: Десять (10) відсотків Контрактної ціни має бути виплачено протягом сорока п’яти (45) днів після вводу в експлуатацію і надання інвойсу, схваленого "Сертифікатом про введення в експлуатацію", виданим Менеджером проекту після консультації з Замовником.

Виплати мають бути зроблені в валюті Контракту (Швейцарські Франки).

 

 

3.4 Витрати                                            Всі витрати на поставку Товарів і Робіт

3.5 Консорціуми учасників                 Дозволені

3.6 Суб-підрядники                              Дозвлені

3.7 Критерії відповідності                   На основі критеріїв, наведених в тендерній документації

3.8 Необхідні докази                            На основі критерії, що вимагаються в тендерній документації

3.9 Критерій присудження                  На основі критеріїв наведених в тендерній документації

3.10 Умови для отримання тендерної документації-

Дата отримання заявки на тендерну 07 липня, 2017 р.

документацію

Витрати                                                0.00 CHF

Умови оплати                                       немає

 

3.11 Мова пропозицій                          Англійська та російська

 

3.12 Тривалість дії пропозиції:           120 днів після дати отримання пропозиції

 

3.13 Як отримати тендерну документацію: 

Тендерна документація може бути отримана за письмовим запитом за адресою Замовника:

Назва                                                       Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради

До уваги:                                                Максим Жук, Владислав Желєзний

Адреса                                                    вул. Київська, 48, м. Житомир, Україна

Поштовий індекс                                   10014

Країна                                                     Україна

Телефон                                                  (+380)412471 933

Факс                                                        (+380) 412 471 930

Електронна адреса                                Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Документи та запрошення до тендеру в наявності   З:         17 травня, 2017

До:     07 липня, 2017

Мова тендерних документів                                        Англійська

Додаткова інформація для отримання тендерної документації

В разі якщо Учасник бажає отримати тендерну документації в надрукованому/паперовому вигляді, тендерна документація може бути надіслана кур’єрською службою. Вартість пересилання має бути оплачена Учасником безпосередньо кур’єру. Замовник не несе відповідальності за втрату документів чи несвоєчасну доставку.

 

4. Інша інформація

4.1 Умови для сторін, що не є частиною

     Договору про вільну торгівлю            Немає

4.2 Ділові умови                                          -

4.3 Переговори                                            Зберігають повну силу

4.4 Базові принципи                                    Замовник може присудити Контракт тільки тим Учасникам, що відповідають всім вимогам, пов’язаним з охороною праці/безпекою праці та умовам праці для працівників, а також забезпечують рівні зарплати для чоловіків та жінок.

4.5 Додаткова інформація                           Мова пропозицій – англійська і російська.

                                                                      

Цей тендер є частиною договору між урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації. Процедури Апеляції, зокрема ті, що передбачені Швейцарським Федеральним Актом щодо Публічних Закупівель не застосовуються.

4.6 Офіційний орган оголошення             -

4.7 Процедура Апеляції                              -

LAST_UPDATED2
 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.