ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Модернізація системи тепломереж – це якісний показник в наданні послуг.

Модернізація системи тепломереж – це якісний показник в наданні послуг.

Ефективність роботи з модернізації системи тепломереж можна оцінити по декількох показниках. Один із них це кількість скарг, які ми отримуємо протягом опалювального сезону.

За останні роки ми змінили кілометри важливих тепломереж, провели багато роботи з модернізації котелень, встановили понад 100 індивідуальних теплових пунктів та провели ще багато заходів, які дали нам змогу покращити якість наших послуг. Звичайно, не буває так, щоб нашою роботою були задоволені всі, але кількість скарг — об’єктивний показник, динаміка його показує, що ми на правильному шляху.

Якщо в опалювальному сезоні 2018-2019 року ми отримали 621 скаргу, 313 з яких були підтвердженими, то в опалювальному сезоні 2022-2023 маємо 45 скарг з них 16 підтверджені.

На графіку: синій колір – загальна кількість скарг, червоний колір — кількість підтверджених скарг.