Надаємо якісні послуги, попри всі проблеми…
Нинішній опалювальний сезон на середині. І можна вже говорити про те, що він відрізняється від інших.
По-перше, невизначеність з ціною на газ, через що наше підприємство змушено затримати виставлення платіжок за послуги за січень.
По-друге, рівень оплати за послуги є дуже низьким. Якщо порівняти об’єм наданих послуг в грошах до об’ємів оплати населення з початку опалювального сезону, то зараз він складає близько 52%. Цей же показник за той же період попереднього року складав 84%. Різниця дуже велика.
Третій чинник, який робить цей опалювальний сезон складнішим за попередній – це те, що зима видалась холодною. Якщо на початку сезону ми розраховували на збитки за умови теплої зими 85 млн. грн., то за нинішніх температур в 100 млн. грн навряд чи вкладемось. Міський бюджет компенсував нам 25 млн грн. за транспортування газу і це дуже велика допомога.
Підприємство відчуває на собі труднощі всіх житомирян. Розуміємо, що цифри в платіжках за тепло не додають оптимізму. Живемо в режимі повної економії, якщо точніше – дефіциту. Але робимо все можливе, щоб надавати якісні послуги, попри всі проблеми.
Ми також хочемо подякувати всім житомирянам, які вчасно сплачують за послуги теплопостачання. Ваша підтримка для нас дуже важлива!
22