Рівень кількості підтверджених скарг в опалюваний сезон 2018-2019 залишається низьким

«Житомиртеплокомуненерго» також налагоджує співпрацю із балансоутримувачами будинків. Останніми роками кількість підтверджених скарг на надання послуг КП Якість надання послуг покращується. Це, зокрема, зумовлено декількома факторами. Один з них – поліпшення стану теплотрас. Минулого року частина з них була замінена на нові, сучасні. По-друге, підприємство намагається швидше реагувати на скарги та усувати пориви тепломереж. Загалом за сезон було виконано 1,047 км ремонтів аварійних ділянок.
Значна складова якості теплопостачання – стан будинкових тепломереж, за яку відповідають балансоутримувачі будинків. Тож, щоб житомиряни отримували якісне тепло КП «Житомиртеплокомуненерго» також налагоджує співпрацю із балансоутримувачами будинків.