ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Відшкодування пільг за вересень 2021 року

Відшкодування пільг за вересень 2021 року

Шановні споживачі, що користуються пільгою!

В вересні 2021 року АТ «Ощадбанк» перерахував першочергово кошти по відшкодуванню пільг на рахунок підприємства за послуги теплопостачання.

Це сталося із-за того, що в зв’язку зі змінами в Постанові КМУ України №373 від 17.09.2019р. з листопада 2020 року перерахування коштів повинно було відбуватися, враховуючи тільки нарахування за попередній місяць, не враховуючи сум заборгованості. Але до вересня 2021 року (хоча зміни повинні були відбутися ще в 11.2020р) АТ «Ощадбанк» брав до уваги саме оплату з врахуванням заборгованості.

Так як підприємство в вересні 2021р. виконало донарахування (див. пояснення на сайті), то АТ «Ощадбанк» першочергово перерахував кошти на рахунки споживачів послуги теплопостачання, навіть якщо заборгованості станом на 1 жовтня по особовим рахункам не було.

В результаті на особових рахунках споживачів, хто не мав заборгованості станом на початок опалювального сезону, виникне переплата в розмірі перерахованих банком коштів.

Вказану переплату можна буде використати в рахунок оплати майбутніх нарахувань (які не покривають пільгові кошти) або звернутися на підприємство з заявою про повернення коштів на банківські рахунки споживачів – пільговиків.

Тим, хто виявить бажання повернути кошти, необхідно звернутися на підприємство з заявою про повернення коштів, надавши копію паспорту, ідентифікаційного коду і довідку з реквізитами банківського рахунку, на який споживач бажає отримати кошти.

Адміністрація КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР